Yoxsan Artıq Sözləri - Asif Meherremov

Yoxsan Artıq Sözləri - Asif Meherremov


Singer / Müğənni: Asif Meherremov
Title / Mahnının Adı : Yoxsan Artıq
Year / İl : 2019

Yoxsan Artıq Sözləri - Asif Meherremov 

Zülmət kimi küçələr,
Həsrət dolu gecələr bitəcək.

Dərt qəm məni atacaq,
Hicran sona çatacaq itəcək.

Mənim olmasanda var olmağın ,
Mənə yetəcək.
Yoxsan artıq bilmirəm soruşum,
Səni kimdən.
Sənlə bağlı hər nə varsa atmışam hirsimdən,
Gəlmirsən ki, gəlmirsən ki, danışım dərdimdən.

Gözlər yoluna baxır, bu şəhər çox darıxır,
Yenə gəl.
Niyə getdin sən axı, mənə aitsən axı,
Mənə gəl.
Mənim hər bir kəsdən çox ehtiyacım var,
Sənə gəl.
 

Qeyd:Bu sayt yuxarıda göstərilən mahnıların MP3 Yüklə linki paylaşılmır. Bu saytdakı bütün mahnı müəlliflərinin, musiqiçilərin, bəstəkarların müəllif hüquqları qorunur. Mahnı sözləri də daxil olmaqla, bu saytda olan bütün materiallar yalnız tanıtım və qiymətləndirmə məqsədi daşıyır. Bu mahnını iTunes, Amazon, Joox, Spotify və digər qanuni onlayn media satış saytları vasitəsi ilə satınb satmaq olar. İnşallah bu mahnı sizi maraqlandıracaq.
  • Burada bu sözləri sevməsəniz, u silmək üçün bizə mesaj göndərə bilər.
  • U mahnı istəklərini istəsə, bizə bir mesaj göndərərək mənə bildirin.

Notice : This site does not share MP3 Download link of the song mentioned above. All song lyrics on this website is copyright / property of the authors, artist, bands and music lables are concerned. All materials contained in this site including the lyrics of the songs are for promotional and evaluation purpose only. You can buy this song by digital media such as Itunes, Amazon, Joox, Spotify and other legal online media that selling the song. Hopefully, this song will entertaint you.
  • If you dont like this lyrics here, you may send us message for deleting. 
  • If you wanna request lyrics of the song, let me know by sending us a message.

Comments

Popular posts from this blog

Sən Demə Sözləri - Elnare Xelilova feat. Əhməd Mustafayev

Nazənde Səvgilim Sözləri - Rashid Behbudov

Sevdiyim Xanım Sözləri - Əhməd Mustafayev